Selasa, 11 September 2012

YANG TERSIRAT

Lamanyaaaaaaa tak update blog ni...lupa seketika kerana sibuk dengan raya...
______rasanya belum terlambat nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri , maaf zahir dan batin_____

huhhhhhh citer pasal raya lalu apa yang best ya?...
pada aku,,raya kali ni memang cukup best..tiap tiap tahun raya memang best..standardLah jawapan>>>sebab berkumpul sanak saudara<<<

Tapi aku tak nak citer pasal raya,,,di facebOok tu nampak segala galanya...
Kali ni aku nak citer pasaL apa YANG TERSIRAT...mesti korang blur kan?..apa jelah merapuh rapuh ni...

citernya gini...selama ini ramai yang tak tahu latar belakang aku sebenarnya...Xpesiali pasal kisah melibatkan peribadi. Duluuuuuu,,,aku ni pernah wat kontroversi hingga kira menggemparkan satu malaya. Sejak itu, ada antara mereka yang kukira sangat sayang dengan aku...masih berminat untuk ambil tahu...ya mereka sayang aku..sayangLah sangatttttt... :P

Tapi sebenarnya aku kaciwa tonggeng tonggeng jugaklah dulu bila mana diri aku jadi bahan muka depan dengan pelbagai tajuk>>>headline<<< yang sebenarnya mereka bersandarkan spekulasi dan gossip semata-mata....mulut yang sampai menyampai...muraiiiiii....tempayannnnn...PadaeL ada yang langsung teda kena mengena...tapi malaslah nak layan sebab dalam dunia ni banyak hati perlu dijaga...

Apapun aku sangat Respect pada kawan kawan yang secara terang terangan bertanya terus status sebenar dengan aku...aku jawab...kami bongkar kisah sebenar...itu lagi bagus walau nampak macam janggal tapi ya bagus...tanya trussss...jawapanpun trus dapat...

YANG TERSIRAT itu memang tak boleh dipaparkan secara terus..kalau nak diberitahu satu duniapun adalah secara kiasan,,,sindiran,,,perbandingan,,,hint hint,,,clue clue>>>>

Dipendekkan citer..baru baru ni aku dengan beraninya memaparkan sesuatu di wall FacebOok ku...Gambar Peribadi...selama ini memang aku aktif berfaceBooK cuma share yang general...yang kuanggap personel le sesgtttttttt tu...aku papar macam chipsmore..skijap ada,,skijap teda...hahhaha
SEBABNYA....teda yang pentingpun nak share..aku bukan Kate Middleton atau Kim Kardashian...just orang kicik saja...

bha itulah..*apalah catatan ku kali ni>>>memang merapuh<<<*.....sebenarnya ada banyak benda nak citer tapi tak dapat nak ungkapkan sepenuhnya...banyak gangguan...depan aku ada kuih raya ni...ada sesuatu aku nak share pasal YANG TERSIRAT...nantilah...jari aku ni tak boleh berhenti ambil kuih raya...tak konsentret mencatat...kita jumpa lagi di lain siaran.....wassalam...

                                                                 p/s  sharing is carring
                                                                        betul kah tuuuuu???




dalam hati tersirat impian nak memiliki kapal terbang sendiri...:P..gilerrrrr




Tiada ulasan: